Meer dan de helft van generatie Y, de 20-35-jarigen, maakt zich qua voeding het meest zorgen over het binnenkrijgen van voldoende vitamines. Maar ook het aantal e-nummers, calorieën, suikers en vetten in producten spelen een belangrijke rol voor deze groep. Dit blijkt uit een wereldwijd marktonderzoek.
Verpakking en presentatie
De verpakking en presentatie van voedingsmiddelen zijn daarnaast ook bepalend voor de keuze van de Y-generatie voor een bepaald product. Met name waar het gaat om portieverpakkingen.
Als je het zo leest, speelt Tommies al jarenlang goed in op deze ontwikkelingen. De snackgroenten bevatten allemaal verschillende vitamines en mineralen, en zeer weinig vet, calorieën en suikers. En ook met de verpakkingen proberen we het snackproduct nog aantrekkelijker te maken. Leuker en handiger kan toch bijna niet?
Lees het gehele artikel hier.
Bron: Marktonderzoek in opdracht van verpakkingsproducent Tetra Pak
Deel de vrolijke kant van gezondheid.