Het tweede pilotweekend van de campagne ‘ Supporter van Sportief Snacken’ heeft plaatsgevonden. Vele sportverenigingen in de regio Noord-Holland zijn afgelopen zaterdag warm onthaald met een zakje snackgroenten van het Tommies sampleteam. En daar bleef het niet bij!
Bij komst werden de sporters verrast door ‘supersized’ opblaasbare snackkomkommers, -paprika’s en -tomaatjes op de velden. Deze snackgroenten, maar dan in eetbare miniformaat, zijn de komende tijd ook verkrijgbaar in de kantines van de sportverenigingen. Ook krijgen drie jeugdteams van deelnemende clubs uitdeelemmers snackgroenten na elke wedstrijd, voor zichzelf én voor de tegenstander. Deze jeugdteams mogen na elke wedstrijd één speler van de tegenpartij verrassen met het ‘Rode Koppies’ vaantje; een speciale prijs voor de speler die de meeste inzet heeft getoond. Het doel van de pilot is om uiteindelijk sportclubs in heel Nederland te voorzien van het gezonde snackaanbod.
Er heerst veel enthousiasme bij de deelnemende clubs. HDM (Hockeyvereniging in Den Haag) laat weten: ‘Na het eerste verkoopweekend zijn we al helemaal uitverkocht!’
Ook in de media wordt de campagne veel aangehaald. Zo besteedt Marketingtribune een mooi artikel aan de campagne. Het blijkt maar weer; gezond en lekker eten leeft in Nederland en er valt nog veel te behalen.
Ook enthousiast?
Word jouw vereniging ook enthousiast van Tommies? Neem dan gerust contact op, zodat we kunnen kijken hoe we samen deze mini groenten groot kunnen maken!
Ook kan jouw team nog meedoen met de Rode Koppies actie en daarmee een teamuitje winnen t.w.v.€ 350,-!
Deel de vrolijke kant van gezondheid.